Nakon što su službene novine Talijanske biskupske konferencije Avvenire nedavno branile film „Cuties” koji je optužen za promicanje pedofilije, sada su objavile članak u kojem promiču knjigu svećenika i moralista, don Aristidea Fumagalija: Moguća ljubav. Homoseksualne osobe i kršćanski moral.
Knjiga tvrdi da su homoseksualni činovi moralni, ovisno o uključenim osobama, i da ne bi trebao postojati standard koji se primjenjuje na sve ljude. Tumačenje: možda bi bilo grješno za Ankicu i Maricu, ali prihvatljivo za Adama i Stjepana. Avvenire objašnjava – u pozitivnom smislu – da ovo nije izvrtanje moralnog učenja, jer doktrina nije „monolit utvrđen za sve za sva vremena”.
Prisjetimo još jednom da nam ovo dolazi iz službenog lista Talijanske biskupske konferencije.
Još šokantnije, članak ističe da je predgovor napisao biskup Marcello Semeraro (slika gore) iz Albana, kojeg je Sveti Otac nedavno imenovao novim prefektom Kongregacije za proglašenje blaženih i svetih te je i intervjuiran u prilogu, objavljenom u tom listu. Odgovarajući na pitanje koje je uključivalo da li homoseksualnost može biti „kršćanski dar”, biskup govori: „Namjerno citiram riječi koje je Franjo odabrao u Amoris Laetitia zbog jednostavne činjenice za koju mi se čini da nije rezervirana za samo jedno područje pastorala, ali su prilično sposobni razgraničiti uistinu ‘integralni’ pastoralni projekt”.
Te… „Važna zadaća koju ova knjiga želi razmotriti jest u kojoj su mjeri dva vrlo važna stupa nauka o seksualnosti i braku – prokreacija i spolni odnosi unutar muško-ženskog polariteta – primjenjivi na homoseksualno stanje.”
Biskup Semararo prije novog imenovanja bio je na dužnosti tajnika povjerenstva devet kardinala koji savjetuje Papu Franju o upravljanju Crkvom.
Ne zaboravimo da zloglasna fusnota u enciklici Amoris Laetitia kaže da nisu svi razvedeni i ponovno vjenčani parovi (objektivni preljubnici) jednaki i neki mogu biti primljeni na pričest na temelju vlastite razlučivosti, uz „pratnju“. Sjetimo se kako je Kardinal Kasper svojedobno sugerirao da postoje parovi koje se može „tolerirati, ali ne i prihvatiti”.