Seksualni revolucionari često koriste dvosmislenosti kako bi unaprijedili ciljeve svoje agende. Godine 1986., tadašnji kardinal Joseph Ratzinger identificirao je dvosmislenost kao sredstvo homoseksualne agende:
„Pažljivim ispitivanjem njihovih javnih izjava i aktivnosti koje promiču, otkriva se proučena dvosmislenost kojom oni [koji promiču promjenu crkvenog nauka o homoseksualizmu] nastoje dovesti pastire i vjernike u zabludu. Na primjer, mogu iznositi učenje Učiteljstva, ali samo kao da je to opcijski izvor za formiranje nečije savjesti. Posebna ovlast Učiteljstva nije priznata. Neke od ovih skupina koristiti će riječ ‘katolički’ za opis organizacije ili njezinih članova, ali ipak ne brane i ne promiču učenje Učiteljstva; dapače, čak ga i otvoreno napadaju. Dok njihovi članovi mogu tvrditi da žele uskladiti svoje živote s Isusovim naukom, oni zapravo napuštaju nauk njegove Crkve“.
Naučavanje dvosmislenosti, koja potkopava crkveni nauk, ali zadržava uvjerljivu mogućnost poricanja, nastavlja se. Godine 2007. biskup Vincenzo Paglia iz Terni-Narni-Amelije— koji je sada nadbiskup i predsjednik Papinske akademije za život— zadužio je Argentinca Ricarda Cinallija, homoseksualca, da oslika jedan zid katedrale. Na tome je zidu prikazan Isus kako nosi mreže u nebo- ispunjene golim i polugolim homoseksualcima, transseksualcima, prostitutkama i dilerima droge međusobno pomiješanima u erotskim interakcijama. Cinalli je za talijanske novine „La Repubblica“ u ožujku 2016. rekao da je biskup nadgledao svaki detalj radova.
U jednom dijelu slike, muškarac drži ruku na reproduktivnim organima drugog muškarca. Spasitelj na toj slici ima lice lokalnog muškog frizera, a kroz njegovu prozirnu odjeću naziru se njegovi intimni dijelovi. U jednoj od mreža nalazi se goli Paglia — dijecezanski biskup, koji nosi samo svoju kapu na glavi, dok grli drugog polugolog muškarca koji uzvraća zagrljaj.
Nedvojbeno bi nadbiskup Paglia zanijekao da djelo prikazuje „homoseksualnu erotsku umjetnost”. Objasnio je: „Na zidu je čovječanstvo prikazano golo kako bi izrazilo svoje radikalno siromaštvo, a ja sam isto tako uključen u prikaz na zidu kao onaj kome je potrebno iskupljenje ništa manje od bilo koga drugog. U katedrali se nalazi više od deset godina bez ikakvih primjedbi lokalne katoličke zajednice i vjerujem da ga zajednica vidi kao dio opće evangelizacijske obveze”. Na Vama je da sami prosudite.
The Wall Street Journal izvijestio je 2021. da su „na sastanku u Frankfurtu čelnici njemačke Katoličke crkve glasali s omjerom 168 za naprotiv 28 protiv. usvajajući nacrt izjave o seksualnosti koja uključuje rezoluciju koja kaže da bi istospolna partnerstva koja žele preuzeti rizik neraskidivog zajedničkog života morala imati mogućnost Božjeg blagoslova“.
U veljači 2022. „National Catholic Reporter“ citirao je kardinala Jean-Claudea Hollericha iz Luksemburga, isusovca i predsjednika Europske konferencije katoličkih biskupa, koji je rekao kako „smatra da je pogrešna procjena Crkve o tome da su homoseksualni odnosi grešni”. Hollerich je nadalje rekao: „Vjerujem da sociološko znanstvena osnova ovog nauka više nije točna”. Kardinal je rekao da je vrijeme za temeljitu reviziju crkvenog nauka i sugerirao da bi način na koji je papa Franjo govorio o homoseksualnosti u prošlosti mogao dovesti do promjene doktrine.
U srpnju 2022. Vatikan je nepotpisanom izjavom upozorio njemačke biskupe (ali ne i kardinala Hollericha) na opasnost od raskola. Na listi upozorenja uključena je uznemirujuća dvosmislenost. „Nije dopušteno uvoditi nove službene strukture ili doktrine u biskupijama prije nego što je postignut dogovor na razini sveopće Crkve, takvo nešto bi predstavljalo povredu crkvenog zajedništva i prijetnju jedinstvu Crkve”.
Sama ta izjava je remek djelo dvosmislenosti. Takva izjava ostavlja otvorena vrata vatikanskim vlastima da promijene katoličku moralnu doktrinu kršeći Učiteljstvo. Pokoravajući se papi Franji, kardinal Hollerich izbjegao je cenzuru.
Saga o isusovcu Jamesu Martinu pruža još jedan primjer naučavanja dvosmislene doktrinarne zbrke. Martin je ozloglašeni LGBTQ aktivist i poznati svećenik, koji je stekao naklonost pape Franje. U poruci kontroverznom isusovcu, papa Franjo ga je pohvalio za promicanje „kulture susreta”. Papa ga je za vrijeme susreta ohrabrio da nastavi svoj rad s homoseksualcima i za homoseksualce. Zamolio ga je da nastavi „biti blizak, suosjećajan i pun nježnosti”.
„Bliskost” i „nježnost” su pojmovi koji jedino mogu opisati ljubav muža i žene — i ljubav unutar obitelji. Ali kada se primijeni na izopačeno seksualno ponašanje, poprima dvosmislenost vrijednu jeze. Papa je predvidio kritike. „Crkva je majka i okuplja svu svoju djecu”, rekao je u svojoj poruci Martinu, dodajući da bi „selektivna” Crkva bila „ništa više od sekte”. Primjedbe se čine nepobitnima, a cilj im je ušutkati kritičare i zaštititi LGBTQ agendu koju o. Martin podržava.
Dvosmislenost je daleko od beznačajnosti. Ako Crkva griješi o muškarcu i ženi stvorenima na sliku i priliku Božju, onda se svadbena slika Crkve ruši. LGBTQ ideologija poništava ispravno razumijevanje utjelovljenja, muškog svećeništva in persona Christi capitis, sakramenata i same Crkve.
Uistinu, dvosmislenost je postala moćno oružje koje unapređuje doktrinarnu moralnu zbrku. Moramo zahvaliti kardinalu Ratzingeru što je razotkrio tehniku homoseksualnog lobija. Danas nam je potrebna hrabra moralna jasnoća i spremnost da patimo za pravednost. Otkako je abdicirao od papinske službe, papa Benedikt pati u molitvi, u bolnoj tišini srca.
Možemo mu se pridružiti u molitvi, ali ne i u tišini.